سفارش تبلیغ
صبا ویژن

cabinetziba

نظر

کابینت طرح چوب چیست؟مزایا و معایب طرح چوب+تکنیک های تمیز کردن آن

یکی از ارکان مهم در نظم و سازماندهی آشپزخانه کابینت ها هستند که باعث می شود یک فضای منظم و مرتب داشته باشید. کابینت های چوبی جایگاه ویژه و ارزشمندی از گذشته تا به حال در منازل ما داشته اند ولی به دلیل گران قیمت بودن چوب تقاضا برای این نوع کابینت ها کمتر شده است.اما باز هم با کابینت های طرح چوبی که کارشناسان به شما پیشنهاد می دهند همان حس و حال آشپزخانه های تمام چوبی اما با متریالی ارزان تر به شما دست می دهد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا با کابینت های طرح چوب و مزایا و معایب آن آشنا شوید.

کابینت طرح چوب چیست؟

مواد اصلی و سازنده تمامی کابینت ها ورق های ام دی اف می باشد. کابینت های طرح چوب نیز از ورق های ام دی اف ساخته می شوند و تنها روکش نازکی از طرح چوب روی آن را می پوشاند.این روکش ها قطر یک میلی متری دارند و در هر دو طرف پرس می شوند.

انواع روکش چوب

روکش چوب طبیعی: روکش های طبیعی استفاده شده در ورق های طرح چوب از درختانی چون گردو، افرا، بلوط و .... انتخاب می شوند که بعد از برش کاری چوب ها روی بدنه ام دی اف پرس می شود.

روکش چوب مصنوعی: روکش های مصنوعی از پی وی سی، ملامینه و ... ساخته می شوند و نسبت به روکش های طبیعی ارزان تر و دوام و مقاومت بالایی در برابر ضربه و رطوبت دارند.

کابینت کلاسیک طرح چوب

رنگ بندی کابینت طرح چوب

کابینت طرح چوب سفید

کابینت های طرح چوب به همراه طراحی های جذابی که دارند زیبایی آشپزخانه شما را دوچندان می کند.کابینت هایی به رنگ سفید باعث روشنایی آشپزخانه شما می شوند و اگر آشپزخانه شما پنجره ای رو به فضای باز داشته باشد نورگیری آشپزخانه بیشتر خواهد شد.

کابینت طرح چوب قهوه ای

یکی از محبوب ترین رنگ ها در صنعت کابینت، رنگ قهوه ای می باشد که فضایی گرم و صمیمی در محیط آشپزخانه ایجاد می کند.

کابینت طرح چوب سفید طوسی

کابینت های سفیدطوسی و خاکستری در طیف های تیره و روشن موجود هستند به این ترتیب که بالای کابینت ها به رنگ طوسی روشن و کابینت های پایینی به رنگ طوسی تیره می باشد. البته اگر آشپزخانه کوچکی دارید بهتر است از کابینت های طرح چوب روشن برای ایجاد فضای بزرگ استفاده کنید.

کابینت طرح چوب سفیدطلایی

یکی از پرطرفدارترین رنگ های این نوع کابینت ها، سفیدطلایی می باشد. این رنگ برای آشپزخانه های کوچک انتخابی فوق العاده محسوب می شود و فضای آشپزخانه را بزرگ تر و روشن تر می کند.

مزایا و معایب کابینت طرح چوب

اگر قصد خرید کابینت طرح چوب را دارید ما اطلاعاتی از مزایا و معایب این کابینت ها در اختیار شما می گذاریم تا با خیال راحت این کابینت ها را سفارش دهید.

مزایای کابینت طرح چوب

1-یکی از مهم ترین و اصلی ترین مزیت کابینت های طرح چوب متریال با کیفیت و طبیعی آن می باشد. این ویژگی گرمی، صمیمیت و جذابیت آشپزخانه شما را دوچندان می کند.

معایب کابینت طرح چوب

1-ممکن است بعد از مدتی کابینت های رنگ سفیدتان زرد یا کدر شود. برای اینکه این اتفاق رخ ندهد از رنگ پلی اورتان به جای رنگ پلی استر استفاده کنید.

کابینت انزو سفید

تکنیک های تمیزکردن کابینت های طرح چوب

  1. برای گردگیری از یک پارچه میکروفیبر نرم استفاده کنید تا گرد و غبار را از کابینت های خود پاک کنید.

قیمت کابینت طرح چوب

قیمت کابینت های طرح چوب به عواملی مانند: متریال مورد استفاده در روکش کابینت، ابزار استفاده شده در نقش و نگار های درب ها، نوع جنس ام دی اف و لولاها و دستگیره ها بستگی دارد.در ادامه با عوامل دیگری که روش صحیح قیمت گذاری این نوع کابینت ها می باشد آشنا می شوید.

1-جنس مواد سازنده کابینت از بهترین برندهای موجود در دنیا باشد.

2-برای پرس روکش و ایجاد طرح و نقوش روی درب ها از بهترین دستگاه های پرس و سی ان سی استفاده کنید.

3-جنس و نوع یراق آلات استفاده شده در کابینت از بهترین متریال موجود در دنیا باشد.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری درمورد این محتوا نیاز دارید می توانید به مقاله کابینت طرح چوب در سایت دکوپازل سر بزنید